Våre medlemmer er en viktig brikke i et mer inkluderende arbeidsliv – og med riktig bruk av kunstig intelligens kan vi løfte mulighetene enda mer.
KI er ikke nytt lenger – mange har tatt steget inn i kunstig intelligens og lurer på hvordan de kan få mer igjen for sin KI-satsing. I dette kurset ser vi på hvordan KI kan gjøre inkluderingsarbeidet enklere, smartere og tryggere – uten å gå på kant med GDPR og personvern.
Du får innsikt i hvordan du kan bygge en strategisk satsing, og forstå forskjellen på å kjøpe lisens til spesialtilpassede KI-agenter eller bruke universelle løsninger som ChatGPT og Copilot.
Agenda for workshop/kurs:
- Hva er KI – og hvordan påvirker det inkluderingsarbeidet?
- Presentasjon av ChatGPT og Copilot – forskjeller, styrker og svakheter
- Praktiske bruksområder i jobbhverdagen
- Automatisering av oppgaver og administrative prosesser
- Bruk av KI i markedsarbeid.
- Hvordan koble KI til interne kilder og systemer
- Introduksjon til agenter og egne interne GPT-er (Lag din første KI-agent på 30 minutter)
- Slik lager du interne retningslinjer for trygg bruk
- Hvordan bruke KI som en «ekspert» i arbeidshverdagen
- Oppdatering fra Nav om de nyeste retningslinjene
- Vi ser på nyheter innen KI, hva er kommet og hva kommer
Kurset er relevant uansett hvilken KI-løsning dere har valgt – mange av eksemplene er hentet fra bruk av ChatGPT.