Dette kurset er for deg som nylig har trådt inn i rollen som daglig leder i en arbeidsinkluderingsbedrift.
Vi gir deg oversikten og verktøyene du trenger for å navigere i en unik bransje med mange aktører og komplekse rammer. Du får også et innblikk i bransjens utvikling – hvor vi har vært, og hvilken retning vi tror den går i – slik at du kan ruste bedriften best mulig for fremtiden.
Kurset tar deg gjennom disse temaene:
- Kort om iArbeid og gjeldende tariffavtaler
- Rollen som daglig leder for en arbeidsinkluderingsbedrift
- NAV og godkjenningsregelverket
- Tiltakene og kravspesifikasjoner
- Forretningsutvikling og fremtidsutsikter
- Kurs- og kompetanseutvikling i bedriften
Påmeldingsvilkår
Vi arrangerer kurset med forbehold om nok deltakere.
Du vil få en endelig bekreftelse på påmeldingen først etter at fristen er passert eller så snart vi ser at vi har nok deltakere til å gjennomføre kurset. Når du har mottatt endelig påmeldingsbekreftelse, er påmeldingen bindende. Eventuell kansellering må skje skriftlig til hilde@iarbeid.no. Avmelding etter påmeldingsfristen vil bli belastet med full kursavgift (det kan sendes en stedfortreder).
Oppgitte medlemspriser gjelder for medlemmer i iArbeid og medlemmer i Arbeid & inkludering.